Benimde kedim var o kadar zeki ve guzel bir hayvankı aslâ bırakmam 2 buçuk yaşında aşıları tam bende 4 aylık gebeyim şimdiye kadar bir sıkıntı çıkmadı inşallah da çıkmaz. Kumunu ben temizlemiyorum sizde kumunà dokunmayın yeterli olur bence ben kucağıma alıyorum seviyorum uysaldir kedim bebeğim içinde etkili olduğunu düşünüyorum insanda stres brakmayan çok güzel bir varlık 😻