Momformom İkizlerimden birinin adı Asya olacak, diğerini Maya olarak düşünmüştüm ama Pera ismi de içimde kaldı, doğuma çok az zaman var iki isim arasında bir türlü karar veremiyorum.
Kumru_ Momformom Tercih sizin elbette ama ben uyumlu isim olmasından yana değilim açıkçası 🤗 Kız kardeşimle bizi “Sevde ,Merve!” diye çağırdıklarinda sinir olurdum küçükken 🤪
lunam İlla bu ikisinden biri olacaksa Pera daha hoş, Asya’yla hem okunuş hem anlam olarak daha uyumlu.
Momformom lunam Tek isim hakkım olsa Pera koyardım sanırım ama kardeşi Asya olunca Maya diye alıştırmıştım kendimi, şimdi de aklım Pera da çok zorlanıyorum
Kumru_ Momformom Evet yani ben hiç hoşlanmazdım küçükken. Şimdi sorun değil tabii ama hele ergenlikte çok batardi ne yalan söyliyim 🤭