Efulim- Bana da güzel,normal dedi doktorum. Dediğiniz gibi aşırı bir gerilim, ilerilik olmadığı sürece buraya yorum yazan tüm annelerin bebişlerinin kilosu gayet normal maşallah hepsine 🤩 Her anne her bebek bir değil dediğiniz gibi. Yapısal olarak da farkedebilir. Ben çok kilolu bir insan değilim, benim çocuğum da biraz zayıf gibi durabilir. Üstelik hamileliğimde hiç kusma mide bulantısı yasamadigim için iyi beslendiğimi de düşünüyorum. Ama herkesin yapısal özellikleri farklı demek ki, ne yaparsan yap 😇🙏