14 +6 şuan 😍12+6 da ikili test için gittiğimizde Dr kıza benziyor demişti ama 16 haftalarda tekrar muaynemiz var ozaman kesin öğreniriz cinsiyetini 🥰 ama benim karnım bata büğüdü özellikle rahim büğüdükce midem öne çıktı sizin karnınız nasıl hanımlar