Gece 3-5 nobeti olan bir ben miyim? 😥 bazen 2-4 de olabiliyor. Uyandigimda 2 saatten fazla suruyor yeniden uykuya gecmek. Gece evde tur atiyorum. Sut iciyorum yogurt yiyorum ama nafile.. sabaha karsi tam uyuyacam , esim ise gitmek icin kalkiyor .. yine uyku haram 🤭 ne yapacam ben boyle bilmiyorum. Gunduz leri uyumuyorum ki gece uykumu etkilemesin ama nafile 🥺