Seldaa3868 28 haftalık hamileyim diş ağrısından duramıyorum ne yapmam gerekiyo bilmiyorum karanfil koydum ama banamısın deliyor😢😢😢
Kumral60 Seldaa3868 canim dis agrisina hic birsey iyi gelmez hamilelerin kulkandigi antibiyotik var doktoruna danisip dis hekimine gitmen lazim. Bu sure icinde iyice fircala dis ipi ve gargara yap cok gecmis olsun.
sudamlasi Seldaa3868 ay benimde dolgulu dişim hava alıyo ya su içerken yemek yerken zorlanıyorum🤦🏻bebeğe bizden kalsiyum gidiyo o yüzden biz kalsiyumsuz kalıyoruz tabi direk dişe vuruyo😓
Mrvesn Bence de bir an önce tedavi olmalısın. Antibiyotik kullanımı ve gerekirse diş çekimi bile yapılabilir. Ben yaptırdım sonrasında tamamen kurtuldum ağrıdan. Ama çektiren kadar 1 gün boyunca 2 saatte bir mecburen minoset içmek zorunda kaldım, ağrıdan ağlıyordum çünkü en son. Çok geçmiş olsun