Kızlar tepemde sürekli birşeyler silkeliyor insan gibi güzel bir dille uyardım hamileyim son ayım sen çamaşırlarımın üzerine birşeyler silkeliyorsun dedim özür diledi bu kezde mutfak balkonundan silkelemeye başladı bağırıyorum içeri giriyor delirmek üzereyim. Akşam yöneticiye şikayet edeceğim eğer o birşey yapmazsa nereye şikayet edebilirim internette çok araştırdım fakat çokta bir çözüme ulaşamamış kimse başına böyle birşey gelen varmı nereye şikayet etsem etkili olur zabıta ilgilenirmi böyle bir konu ile ?
Ayrıca sadece silkeleme değil sesleride hiç bitmiyor hafta sonu bile süpürge sesinden deliye dönüyoruz birkaç güne doğum olacak bebekle bu ses nasıl olacak sinirden ağlıyorum