Mervenur055 akışına bırakmayı düşünüyorum ben, ilk doğumum olacak tecrübesizim. Ablamlardan normal yapan da oldu sezaryen yapan da oldu. Tabi ki normal yapan daha çabuk toparlandı ama sezaryen yapanlar da öyle anlatıldığı gibi deli dehşet sancılar yaşamadıkları için gözüm ondan da korkmuyor açıkçası. Herkesin doğum hikayesi kendine özgü, belki çok iyi belki çok zorlu geçecek bilemem tabi ama ben şuan akıştayım. Doktorum her şeyi normal görürse normal deneyeceğim, eğer bir aksilik görür sezaryen derse ona da tamam derim 🤣 sağlıkla kucağımıza alalım da unutulur gider o çekilen acılar 🖤