Ozge Merhabalar ben trabzonda yeniyim. Bu hastane hakkında bir bilginiz var mı? Bir de doktor öneriniz var mı?
Oznurkk Ozge ben filiz hanıma gidiyorum gerçi daha yeni başladım ama memnunum. Doğuma da orayı düşünüyorum
AryaBebek Ozge İmperial Hastanesi Kırhan Gençosmanoğlu 👍 Muayene 235 TL sezeryan 3.000 den başlıyor diye biliyorum