Merhaba hamileliğimin 27. haftasındayım.nerdeyse iki üç gündür bebeğin haraketlerinin azaldığını hiss ediyorum.Çok haraketli sert bir bebek hiç olmadı zaten.Ama bu aralar misafirlerim felan oldu biraz yoruldum.Şimdi dinenince bile yine eskisi kadar haraketli değil. Yaşayan varmı bu durumu? Çok tedirgin oldum.Haraket ediyor ama çok az🥺