Herkeze merhaba ablalar. 5+2h hamileyi. 2 gun once beta degerim 312 idi. Doktorim yarin yine ver dedi. Korona olmusum. Sizce bunun bebeye ji zarari varmi. Ilerde bebekde bi belirti verirmi?? Yardimci olurmusuniz. Dualarinizi isterim 3 kez dushugum oldu inshAllah 4cu kez sag salim kucagima alirim