Dilekskmn25 Oğluma bir isim koydum var ya…. Konuşmayan alay etmeyen kalmadı. Ben de dedim sizin isminiz çok mu güzel, keşke ananızı babanızı mahkemeye verseniz de isminizi değiştirseniz 🤣🤣
Umurumda olmaz.
Ben çocuğuma kötü isim koymam. Bi isim koyduysam demek ki isteyerek beğenerek koydum.. Kimsenin konuşmaya hakkı yok. Konuşanın da benim hayatımda yeri yok