Herkese merhaba. İkiz gebeydim. 6.haftada iki bebeğin de kalp atışını görmüştük. 8.haftada tekrar gittiğimizde birinin kalbinin durduğunu, 6.haftadan sonra hiç gelişmediğini söyledi doktor. Gerçekten de yoktu kalp atışı ve diğer kesedeki bebeğe göre çok küçüktü. 6.haftadaki haliyle kalmıştı. Diğer bebekte ise kalp atışı vardi ve ona göre büyümüştü. Böyle bir şeyi beklemiyordum haliyle çok üzüldüm ve şaşırdım. Şimdi benim sormak istediğim böyle olup diğer bebeği dünyaya gelen var mı? Doktor kalp atışı duran bebeğe bir müdahale yapamayacağını söyledi. Öyle kalacakmış. Zamanla kese kuculecekmis. Şimdi içimde korku oluştu günlerdir ya diğerine de bir şey olursa diye bide 8.haftada olmasına rağmen ultrasonda 7.haftada görünüyordu kalp atışı olan bebek. Bu da normal mi?