Amineninannesiii Kızlar şu an 30+5 haftalık hamileyim ama bebeğim 1 buçuk 2 hafta falan önde görümcem ve annem ne zaman istersen gelip yaparız dediler sizce ne zaman çağırmalıyım kaçıncı haftada yapılmalı bebeğimin önde olması kafamı karıştırıyor
Aycaaa571 Amineninannesiii 32. Ya da 34. Haftada başla bence ben 32. Haftadayken bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim 34.haftada Kayınvalidemle evi temizleyip serdim şuan 37+1 haftalığım sadece bebeğin nevresimlerini dikmek kaldı
whitedream Amineninannesiii bende 32 haftalığım ocağın ilk haftası gelicek bebek. halıları yıkamaya vermiştim daha sermedim ne kadar geç o kadar iyi diye bekliyordum 🙈 bi yerleri süpür sil yeter diye düşünüyorum mutfak dolaplarını tül perde 1 ay önce yaptım son ana bırakmayalım🤗 hastane çantam bebek çantam da hazır iyiki önceden yapmışım şuan azcık ayakta kalsam yoruluyorum yavaştan başlayın 😊
2-prensesannesiii Amineninannesiii 32 haftaligim şuanda 35. Haftada halıları vericem gelince de yaparım temizliği . Çok erken yapınca yine kirleniyor
Amineninannesiii Aycaaa571 evim küçük sabah başlansa akşam biter dip köşe 34 35. Hafta yeterli olur değil mi
fatma1941 Ben 36.haftada halılarını yıkamaya gönderdim sonrada temizlikçi çağırdım tek buzluğa hazır birşeyler atmam lazım
Cilek_16 Bende 35.haftada koltukları ve perdeleri halledicem kimse gelmez bana temizliğe iş başa düştü eşimle birlikte yavaş yavaş yapıcaz
DefneRana Amineninannesiii önde olması sonucu değiştirmez benimkide 2 hafta önde 39+5 im hala tık yok. Ayrıca 33. Haftada temizliğe başladım 2 haftda bir dip bucak temizliyorum yine pisleniyor erken başlamayn
Aycaaa571 Amineninannesiii aynen iyi bence benimde evim küçük ama soba kurduğumuz için baya uğraştırdı
DefneRana Amineninannesiii maalesef canm ilk bebeğimde çok çok öndeydi oda 40+3 de doğdu adet tarihin önemli tombikliği önemli değil