iremo-2 bence okadar beklemeyın, herkes tutturmus bır yerlesme kanaması diye, bende hıc yerlesme kanaması falan degılmıs ama ben panık atak oldugum ıcın kımseyı dınlemeden hemen gıttım doktora, hamılelıgın hıcbır surecınde gelen kanama ve kanama tarzı durumları doktor normal kabul etmıyor, gıtmene daha bir hafta var