Merhabalar güzel anneler sizin düşüncelerinize ve görüşlerinize ihtiyacım var bebek bezi konusunda yardıma ihtiyaçım var 7 aylık gebeyim bebek bezi olarak sleepy düşünüyorum ama prima al diyorlar çevremdekiler sizce sleepy mi prima mı almalıyım düşüncenizi görüşlerinizi tecrübenizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum