Yanne Maşallah canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah.
Bende pazartesi gideceğim o zaman 5+2 oluyorum.
İnşallah bende keseyi ve bebeği görürüm sende canım hatta inşallah kalp atışını duymasakta görelimmmm❤️
Doktora gittiğinde gelişmeleri paylaşır mısın canım..?