GgKk654 Son adetime göre 5.haftaya girdim. Beta değerim geçen hafta ptesi yani 4 haftalıkken 202 cıkmıstı. Bu hafta 22 kasım da 5.haftada 7832 çıktı sizce değer nasıl?
GgKk654 @"Sibelles33xsjsjfje bende 7.haftayı bekliyorum. Daha hiç gitmedim doktora. Kalp atışı da duyayım gitmişken diye bekliyorum bakalım 😊
Sibel_l3 GgKk654 benim hesabıma göre kalp atışını duyarız diyordum 6 haftadir diye düşündüm 5+2cikmisti sonradan ileri gitmeye başladı 1 hafta
GgKk654 @"Sibelles33xsjsjfje bebekten bebeğe değişiyor sanırım o da gidip duyamayıp beklersem daha zor olur diye bekleyeyim diyorum bir yanım da git diyo😄
GgKk654 @"Sibelles33xsjsjfje qmin inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguları yaşamayı sonrada sağ salim kucagımıza alabilmeyi inşallah