Fidelyaa Kızlar şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz, bebeğe zararı var mı. İlla yaptırmak lazım mı acaba kafam karışık bu konuda
Dijvar Fidelyaa bende yatırılmalı araştırın kafanız karışıksa iki dilim baklavaya denk geliyor o şeker. Günlük aldigimizin çok çok altında zaten riskli yada zararlı bisey olsa doktorlar yapmaz onca zaman aklımıza tanınacağına yaptirilmali diye düşünüyorum ki ben yaptırdım
QueenMommy Fidelyaa Ben yaptırdım şeker çıktı iyikide yaptırmısım şimdi kontrol ederek yiyorum yaptırmayıp öğrenmeseydim erken doğum su fazlalıgına yol açabilirmiş
Suzanne Yaptırılmalı gizli şeker hamilelikte çok zararlı burda birisi post açmıştı şeker testini yaptırmamış daha sonra bebeğin gelişiminde 2 hafta gerilik olmuş çok pişmanım yazmıştı bende 24. Haftamda yaptırmayı düşünüyorum
incimercan Fidelyaa zararlı olsa o kadar hekim önerir mi ?! Gebelik şekeri tespiti açısından önemli ama ben tatlı yiyince kustupum için yaptırmadım. Yaptırmadığım için de riske girmek istemedim,şeker aleti aldım eve, evde açlık tokluk şeker takibi yaptım.
Zuleyha30 Ben ilk bebeğimde yaptırmadım doktorum ailemde şeker hastası var mı yok mu diye sormuştu olmadığını soleyınce bısey demedı şimdi ikinci gebeliğim bu seferde açlık tokluk baktırdım sıkıntı çıkmadı eğer ki ailende varsa şeker hastalığı genetik yatkınlığın olma ihtimali var denektir bence yaptır benım ailemde babaannem fılan dahil kimsede şeker yok o yüzden rahatlamıştım ama olsaydı hemen yaptırırdım 😊