Nebyaa folik asit bıraktım denilen şey daha farklı daha kapsamlı bir ilaca geçiliyor ya da folik asit + vitamin gibi kullanılıyor. 12. Haftada ben folik asidi bırakıp regenesis max kullanmaya başladım o da folik asit + omega + bir sürü daha takviyeden oluşuyo. Yani folik asit hala alıyorum öyle düşünün