SelinYakgul çok güzel hiç kilo almamışsınız nerdeyse benim de korkularım var 80 kg ile hamile kaldım 12. Haftamdayım şu an 79 kiloyum doktorum kilo alma dedi zaten insülin direncim var karbonhidrat şeker yasak ama korkuyorum ilk hamileliğimde 75 ile hamile kalmıştım 85 le doğuma girdim emzirme döneminde kilo veremedim hiç o yüzden 80 le hamile kaldım şimdi inşallah çok kilo almam sadece bebek alır siz dikkat ediyor musunuz yediklerinize