Bursa
Ben10 gün oldu normal dogum yapali bagcilar safa da
Gülseren hanima gidiyordum
Betül hanima denk geldi.dogumum akşam olduğu için harika.cok.tatli biri iyi ki o oldu 😊 doğum ekibi falan cok tatlıydı odam da da cok rahat ettim
850 tl normal
Muayene 55 ti heralde tam bilmi yorum o anda