Zeytin20 Serpiloral yok yok zorlanınca yorulunca olıyor. Doktorum dinlenince geçiyorsa korkma demişti.
AlpAslanbabysmom Serpiloral benimki erkek ama sırtıma belime ara ara kasigima vuruyo hep hatta geçenlerde belim tutuldu 1 hafta kimildayamadim magnezyuma başladım osteocare yazdı doktor rahatladım bu hafta biraz 😊
Zuleyha30 Serpiloral maalesef en zor yanı tuvalet zaten sanki bebek çıkmak için zorluyor sanıyorsun 😂
Hbbusra Biz de 13+5 deyiz ama karın ve kasık ağrısından mahvoluyprum sanırım büyüdüğü için geceleri uyuyamıyorum bile o derece