Arkadaşlar doğumdan çok korkuyorum belki de nasıl olduğunu bilmediğimden ama korkuyorum işte 😔 her gün ağlıyorum nasıl yapcam diye umarım hepimiz için o süreç çok güzel geçer 🙏❤️ Hüma hastanesinde doğum yapan var mı aramızda memnun kalan kalmayan sezeryan istiyorum yardımcı olun lütfen ❤️💕