Gizemin-minnakI @Erkec06 keçiören medıcal park sevgi yıldırım alta . Bir kaç doktor gezerek araştırarak gittim kendisine . Çok memnunum .
Erkec06 tugbadugan0000 şehir hastanesinde nasıl oluyor genelde aklımda hep özel hastane var devlet hastanesi ürkütücü geliyor da
Gizemin-minnakI @Erkec06 muayenesi güzel değil . Ben bi kere gittim . Bebeği asla göstermiyorlar . Resim vermiyorlar . Sizle doktor konuşmuyor bile doğru düzgün . Ama doğumu güzelmiş .
Erkec06 Gizemin-minnakI evet devlet hastanesi o tarz bilgi görüntü hatta cinsiyet bile söylemiyorlar ama doğum 🤰 dan memnunlar