Sehooo masallah ya bende bugün gittim kan vermeye evde beyaz testlerde pozitif çıkmıştı ikinci çizgim çok silkti hastane de yaptırdığımız test mavıydı hemşire bu testler ıyı olmuyor ama yınede yapalım dedi negatif çıktı az modelim bozuldu bizde kan testi sonucunu bekliyoruz neden negatif çıktı ya 😟