Kızlar tamamdır sorun çözüldü ilk getirdiler öyle oldu almadım az önce tekrar geldiler kargo ücreti yok dediler bıraktılar çok şükür bir karışıklık olmuş yurtdışından geldiği için sanırım sorun çözüldü ürünlerim gayet sağlam :) yaklaşık 3 hafta önce sipariş etmiştim yeni geldi. Ama çok korktum dolandırıldım diye 😂