Ranaikra 27+2′yiz bizde her şey tamam yıkandı, ütülendi ve dolapta ☺️ Yarın son malzemeler gelecek mama sandalyesi, kamera, sebzeyi buharda pişirmek için makina, oyuncaklar vs. Sosn olarak onları yıkayacak ve ütüleyip kaldıracağım. 17’ssinde muayene sonrası da emzik ve biberonlari kaynatıp çanta hazırlayacağım 😇