Merhaba kızlar son demlere geldik siz de durumlar nasıl, 2gün önce gittim boyu 51 cm kilosu 3280 gr, kanala henüz girmemiş baş aşağı bekliyor yavrum 🙈 nst de en ufak sancı kırıntısı bile yok doktor takılma buna ilk gebelikler 40 ı görür genelde dedi. Bir de boy kilo yaklaşık rakamlar veriyor kiminin az kiminin görünenden fazla çıkıyormuş yani ona da takılmamak gerek önemli olan sağlığı nasıl suyu iyi mi keyfi yerinde mi minişlerin 😊Ağrılar ve şimdiden uykusuzluk son sürat devam ediyor bende bir umut kasım dedim ama benimki bu ay gelecek gibi gözükmüyor nasip aralık ayına artık. Sezaryen için gün alanlara şimdiden hayırlı olsun Allah kurtarsın kuzular 🐣😁