Arkadaşlar 10.haftadayım doktor gastroşizis gördü yani bebegin karın duvarı gelişmemmiş ve bagırsakları aynı zamnda karaciğer ve mideside dışarıda olma ihtimali var dedi ama 12. Haftada detaylı ultrasonda görücem zaten dedii varmı bilgisi olan yaşayan bu durumu