30 haftaligim ve covidim.enox igne kullanıyorum.crp yüksek çıkmış antibiyotik ve parol kullanıyorum .evde c vitamini aliyorum.benim çok ağır geçiyor.bas ağrısı,öksürük,eklem ağrılarım var.istahsizim 4 günde 4 kg verdim.bugun 7.gunum.ilik suyuma limon skyrm.meyve yiyorum.sizede geçmiş olsun.