Alparslanannesi18 edaeratt hayır gayet güzel bebeğin kilosu olması gereken o, sakın öyle düşünme benm ki 2 hafta önden gidiyo o yüzden bide şekerden de dolayı olabilir şeker testi yaptırmadım ama ondan şüpheleniyorum
edaeratt Alparslanannesi18 yaa öylemi için rahatladı çok teşekkür ederim, sizinde şekeriniz çıkmaz umarım 💕🧚♀️
Prensimmmmmm edaeratt artık daha hızlı alır kiloyu bu haftadan sonra alıyorlar kiloyu cunki şuan bence ıyi üzülme
Hatice_minik1 Ben 34+5 2 kg ama bebek geriden geliyormuş yani 32 +5 falan küçük doğacak büyük ihtimal sağlıcakla doğusunda 65 kilo ile hamile kaldım 75 kiloyum ama sanki hiç kilo almamış gibiyim hamile değilmişim gibiyim
CanselUrgnc iremnurkidiman06 normaldir bence ben cuma günü gittim 21+2ydi 408 gram dedi doktor haftasına göre iyi dedi 🤗