erseerse sadece ilk girdiğinde tam girmemişti doktor kafası hareketli demişti kafa hareketini hissediyordum orda şimdi biraz baskı hissi var her annordan çıkacakmış gibi onun dışında ciddi bir rahatlama geldi bana başka bir şey hissetmedim çok ama rahmin çıkışına ne kadar çık yaklaşırsa o kadar baskı artıyor bunu zaten hissedersin yürürken bile zorlanırsın bişe var orda ve yürümene bile engel oluyor