Benim gibi olan varmi bilmiyorum ama bi isim buluyorum sonra o isimdeki tanıdığım kişinin olumsuz yönleri geliyor soğuyorum 😂 hep güzel isimler zaten çevremde fazlasıyla var simdi Yavuzhan diye düşünüyoruz hem kibar geldi hem anlamı güzel çevremde de yok umarım sogumam sizce nasil yorumlarınızı merak ettim 😬🤦♀️😂🧡