_ipekkkkk benimde var gebelik şekerim. Kızıma hamileyken ağır diyet yapıyodum. +11 kiloyla doğuma girmiştim kızım 3.750 doğmuştu. Emin olun o yiyemediğimiz hamur işleriyle, yağlı, şekerli yiyeceklerle zaten faydalı beslenmiyo bebek. Bana bebek küçük kalcak gelişmicek diyenler oldu hiç bişey yemiyosun flan ama çokta iyi kiloyla doğmuştu kızım maşallah. Şimdi yine şekerim var ama dikkat etmiyorum kızımdaki kadar böylesi daha tehlikeki aslında bebek için