Ben hiçbir tarama testi yaptırmadan fetal DNA yaptırdım. Öncesinde biliyordum bu testi olasılıklarla kafamı bulandırmak istemedim.
Doktorumun önerdiği şirketlerle görüştük. Kendim de buldum bi iki şirket tek tek aradık fiyat ve bilgi aldık. Mayıs ayında 2900tl ye invitae firmasına yaptırdık. Eve gelip iki tüp kan aldılar benden. Yurt dışına gitti. Bir hafta 10 gün içinde sonuç çıktı.. Allah’a şükür sıkıntı yoktu. Cinsiyeti de erkenden öğrenmiş olduk. İki perinotologa göründüm ikisi de çok iyi bir test yaptırmışsınız dedi.
İçinizi ferah tutun illa o şirkete yaptırmak zorunda değilsiniz. Genoks var benim duyduğum hatta bazı üniversite hastaneleri ücretsiz de yapıyormuş. Tarama testlerinde hep sorun çıkıyor. Fetal DNA saha güvenilir. Benim yaptırma sebebim de Allah korusun varsa bir şey bilinçli olayım araştırayım diyeydi.