AselinAnnesii Merhaba hanimlar kizimin kiyafetlerini yikicam maglum kiz cocugu hep pembeli kremli civil den haci sakirin yumusatici ve sabunun aldim nasil yikamam gerekiyo acaba? ?
Tuba704 AselinAnnesii hacışakir inanılmaz kokusu ağır hiç beğenmedim ama madem aldın 1 yemek kaşığı koy ben 2 koydum 7 durulama yaptım ama gitmedi ütüledikten sonra biraz gitti belki sen kokusunı beğenirsin ama az kullan çok işe yarıyor
Esra16 Derecesini soruyorsa kisa programda yikaman yeterli canim tozu gitsin diye zaten 30 derece kafi