Ceymir ipekveatlas bende kardiyolojiye gittim holter pazartesi takacaklar bana ve ünüversite profösöre sevk etti beni günde 3defa alfamet içiyorum
Cilek_16 tugbakya tansiyonla ilgili bi sıkıntı olabilir benimde ilk aylar öyleydi tansiyon aleti aldım sürekli ölçerek tansiyonumu kontrol altında tutuyordum
Ceymir Cilek_16 kaçtı tansiyonunuz acaba ve şuan kaç haftaliksınız insani korkutuyor tansiyon çünkü ilk kızımı da tansiyonum düşmeyince 33haftamda aldilar küvezde kalmişti
Ceymir @“tugbakya”#p18919830küçük tansiyonun 9 olması biraz çok benım 9olunca kardiyolojiye gönderdi üzerinde durun tedbir amaçlı
Cilek_16 Ceymir canım 13ebile yükselse önlem al ilk aylar tansiyon çok önemli geçmiş olsun Allah’ın izniyle bir sıkıntı olmaz
Ceymir ipekveatlas ben normalde de tansiyon hastayım cnm raporlu ilaç kullanıyordum o yüzden hamile kalınca direk onları bırakıp alfamet e başlattı doktorum sen kaç haftaliksın şuan ve halen çıkıyor mu
ipekveatlas Ceymir ben 17 haftalığım daha ölçemedim maalesef yarın tansiyon aletim gelcek en son acilde 14/9 cıkmıstı
bebisveannesiiii tugbakya şu an 3-4 günden beri aynısını bende çekiyorum ensemden başımın arkasına kadar aşırı ağrım var doktora gittim agri kesici serum verdi devam ederse parol iç dedi tansiyonum da normal nasıl geçecek bilmiyorum geceleri yatamıyorum bile ağrıdan
tugbakya bebisveannesiiii ya ben de parol içiyorum. Normalde de baş agrim hep olurdu malesef. Hamileligimle iyice azdı. Nerdeyse haftada 1 parol iciyorum nadir 2. Bi sakıncası olmuyordur insalah. Gerçekten çok can sıkıcı bir şey allah yardimcimiz olsun