Merhaba sevgili tatlış hamiş anneler. Bugün kontrolüm vardı 38+6 dayim. Doktorum 5 gün seminere gidiyor. Bende korkuyordum o yokken doğum olursa diye. Çünkü kendisinin bilgisine ve tecrübesine cok güveniyorum. Yerime başka doktor bakacak dedi. Ama bana evet oda cok iyidir korkma vs gibi bir telkinde bulunmadi. Senin ben yokken doğum yaparsan psikoljik olarak altindan kalkabilcegini düşünmüyorum dedi. Ve haklıda. O yüzden de ayın 27 sine sezeryan için gün verdi. Normal doğum yapacaktim ama süreç bu şekilde ilerledi. Sabahtan beri kaynanama açıklama yapiyorum. Neden sezaryan oluyosun bilmem ne diye. Canimi sıktılar. Annemde benimle doktorun yanındaydı oda sezeryan yapmami istemiyordu ama doktorla konuştuktan sonra sezeryan fikrine sıcak baktı. Ama kaynanam kayinbabam filan tüm canımı sıktı. Sezeryan olan annişler nasıl bir süreç yaşadınız? Doğumdan sonra neler yaptınız tecrübelerinizi paylaşır mısınız?