Gzmmmmmm11 Kızlar selam ben sabahları uyanamıyorum 12de kahvaltı yapıyorum 6 aylık hamileyim bebeğim geceden öğlen 12ye kadar aç kalıyor sizce bir zararı olur mu vicdan azabı yapıyorum 😢
Deletedmom23234 Gzmmmmmm11 Plasenta yediklerimiz depolayip bebeğe iletiyor korkma. Ben hergun 1 2′ den aşağı kalkmazdım bebeğim 3700 doğdu 😅
Clementinee Gzmmmmmm11 26+4 haftalığım kontrolm vardı dün doktor ultrason da bakarken bebeğin karnı aç bak dedi 😯 Kahvaltımı yapıo gitmiştim halbuki acaba esprimi yapıyor diye düşünmedim değil 😂 Ama çok üzülmedim de değil 😢
Gzmmmmmm11 Deletedmom23234 ay çok korkuttular beni yok bebek aç kalıyor yok bebeğe zarar veriyorsun şöyle böyle içimi rahatlattınız valla ❤️
asdfg3 Gzmmmmmm11 ay hic sorma yemek yemeyince cocuk acıktı demiyorlar mi nasil sinir oluyorum herkes cok biliyor masallah
Deletedmom23234 Gzmmmmmm11 bebek aç mı kalıyor hahaha😅 Allah akıl fikir versin. Öyle diyenlere plasentanın ne işe yaradığını sor 😁
Mucizem0825 Ben bi 10da yapiyorum bi 13.00 14.00 arasinda yiyorum bide esim isten geldiginde 18.00 gibi yiyorum aksam da arada meyve yada buraz abur cubur yiyorum ama aksam az yiyorum
Gzmmmmmm11 Clementinee bende haftaya 26 olup doktora gidicem bebeğinizin gelişimi nasıl boy kilo söyledi mi doktor
Clementinee Gzmmmmmm11 34 cm 864 gr kızım normal dedi gelişimi çok şükür ama burdaki anneler bu haftalarda 1 kg falan yazıyor 😅