nuhunannesi42 Hazalingo benimde öyleydi şuan 10+1 günlük gebyim çok şükür azaldı bu haftalar biraz bulantıli geçiyor sanırım sabır etmen lazım 🥺
Beyazguvercin2 Hazalingo ah balım şuan 13 haftalığız ağızdan burundan kusmaya devam ediyorum hala ölüyorum kusmaktan nasıl geçer inan ben de bilmiyorum
Duyguseli_kz Sabahları mi oluyor sadece bende 7 haftalık sabah erkenden uyandigim zamanlar miğde bulantım oluyor hemen biseyler yiyince geçiyor
cigdem4154 Duyguseli_kz bende 7 haftalığım sadece sabahları oluyor ağzıma kalktığım gibi tuzlu kraker atıyorum iyi geliyor
Esay_50 Ay ben 17 haftaligim 1 aydir hap iciyordum İyiyim bugun yien kotuyuum hapim bitti demek onun sayesindeduruyormusum
Duyguseli_kz cigdem4154 benim bı sabahları bide gün içinde çok aç kalırsam miğde bulantısı yapıyor başkada çok şükür bişey yok
cigdem4154 Duyguseli_kz ya benim gece başlıyo ama belim çok fazla ağrımıyo daha çok kasıklarım ara ara vuruyo
Hazalingo nuhunannesi42 😢😢 çok zorlayıcı . Aç kalmak bebeğe zarar verir mi acaba mide bulantısından yiyemiyorsun çünkü
cigdem4154 Duyguseli_kz yok çok şükür benim bele vurmadı hiç bi sabahları bulantım oluyor bi de geceleri kasık ağrım başka şikayetm yok hep bi uyku isteği bi de
nuhunannesi42 Hazalingo yok canım bebek şuan yediklerinle.beslenmiyorki zarar versin 10 haftalık oluncaya kadar devam eder doktoruna şöyle ilac versin bana vermişti bende sen gibiydim ama şükür geçti benim
Beyazguvercin2 Hazalingo korkma kuzum bebek annenin kanından besleniyormuş 12 haftaya kadar doktorum öyle söyledi vicdan azabı yapmayın besleyemiyorum diye dedi
Hazalingo Yaa için rahatladı biraz çünkü acaba bebek etkilenir mi açlıktan diye korkuyordum 🥲 teşekkür ederim güzel anneler inşallah bu süreç hepimizin için çabucak geçer☺️🥲