Sineemiis uyudum 😂😂😂 5. Haftadan 10.haftaya kadar bende asiri halsizlik ve uyku olmustu 7/22 uyudum bildigin sadcee yemeklere kalktim😂😂 onun disinda sana onerim, agir kaldirmamaya bak kendini cok yorma, mumkunse ev supurmelerini falan esin yapsin, cok uzanma heryere, kasik agrilarin olucak mutlaka adet olcakmis hisside olur kanaman olmazsa sikinti etme onlar bebek iyice yerlestigi icin oluyor. Bol bol su ic. 2L kadar folik asit kullanmiuosan mutlaka ama mutlaka kullanmaya basla. Bulantin yada mide yanmalarin olabilir onlar icin bana yesil elma cok iyi gelmisti, yesil elma süt soda (1tane) tuketebilirsin. Ha bu arada tum hamilelik belirtilerin bu kesilebilir buda normal kanama yoksa sikinti etme. Benimde gtmisti ne kramp oluyodu ne mide yanmam hic hamile degilmisim gb oldugu haftalarda oldu :) ani hareket etme bide o zaman cok siddetli kasik agriis oluyo oyle boyle degil. B kere ben ani kalkmistim yatakdan cok siddetli bicak saplanmasi gb bsey oldu cok zor dogruldum