Ayum21 Hanımlar bu zamana kadar cinsiyeti ogrenemeyen ben çok şükür bugün net şekilde öğrendim 🤦🤦💃 OĞLUM olacak Allah’ın izni ile 🤰🤰🤰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah Bu sefer net şekilde bacak arası pipisi belli 🤰🤦🤦😂
2melekannesii___ Ayum21 Ya canım sağlıcakla kucağına alırsın insallah. Bende 10+ 4 um sabirsizlikla öğreneceğim günü bekliyorum. Anne cinsiyeti hisseder derler.Ilk kizim da hamile olduğumu 3 haftalikken ogrenmistim. Benim kızım olacak demistim. Şimdi de erkek hissediyorum baklm ne olcak 😂 Sende hissettinmi
dml33 2melekannesii___ bnde kizimda hissetmistm bundada erkek hissediyorum merak ediyorm tahminim doğrumu diye 😀
GriMavi 2melekannesii___ bende sizinle aynı 10 +3 🙂🙂 Ama hamilelik belirtim olmadıgı için cinsiyet hissedemiyorum . Yani klasik mide bulantı aş erme vsvs hiç bişey yok Tatlı ekşi olayım da olmadıgı için cinsiyet tahmini sıfır🙄
Ayum21 2melekannesii___ Evet doktor bana 15 haftalıkken kiz gibi demişti ben ona rağmen dedim ki hayir bu erkek ben hissediyorum falan diye dedim kimse de inanmadi bana doktor mu bilcek sen mi dediler ama bugün doktor erkek dedi net şekilde oğrendim dedim Allah’ım sukurler olsun sana ne buyuksun Sen diye karnıma düştüğü an Rabbim onun hissini de veriyor cok sukurler olsun Allah’ım herkese nasip etsin
Suzanne Bende 15 haftada gördüm doktorum direkt bu pipi dedi hatta yan döndü orda da belliydi birsürü şey aldım ama korkuyorum değişir diye 😂😂😂
2melekannesii___ GriMavi Benim de öyle bulanti aserme fln yok. Başdonmesi var o da ilactan sanirim. Söylemek istediğim biseyler yüzünden hissetmek degilde böyle düşününce kalbinizden ne geciyo. Hani içime doğdu bu olacak derler ya onun gibi bisey
GriMavi 2melekannesii___ biraz tuaf olcak ama hiç bi şey hissetmiyorum ne kız ne erkek Yani nedense bi hissim olmadı daha .bilmiyorum normlde cok hisli biriyimdr hissettigim ne varsa dogru cıkar balık burcunun o 6. His özelligini taşırım🙂 ama nedense bu konuda his yok
deletedmom87894 Ayum21 kesinlikle öyle canım bende sürekli erkek hissediyordum☺️Öğrendiğim andan itibaren nitekimde öyle oldu 6. Hissim zaten çok vardı şimdi herkes bana soruyor😂
2melekannesii___ Ayum21 Darısı bana insalkah kuzum. 1 kızım var erkek çocuğunu da tatmak isterim. Ama kız olursada iki kız kardeş ikiz gibi giydirirm herseyin hayirlisi
2melekannesii___ GriMavi Ara sira bulantin oluyormu. Bende ilk defa bugün oldu. 2 gündür de şiddetli bel ağrısı var. Yemwk yaparken bile zorlaniyorum
miyopmom GriMavi ilk kizimda bende kizimin olacagini hissetmistim ama bunda ilklerde bi sey hissetmiyodum simdi buda kiz hissediyorum :)