zeeynepp19 ben de iki kez gittim sadece şehir hastanesine, özelde paket almamıştım başta o yüzden detaylı için oraya gitmek istemiştim. Size yaptığı gibi boy kilo hiçbir şey söylemedi. Bebeğimi de o esnada ağzını açıp kapatıyo diye üç sn gösterdi sadece. Ayrıca ultrason görüntüsü de vermedi. Boyunu kilosunu sorduğumda da dalga geçer gibi anneye boy kilo mu söylenirmiş dedi. Özeldeki doktorum söylüyo dediğimde de senin doktorun bişey bilmiyo diye çirkin çirkin konuştu. Sonradan paket aldım çok pişmanım keşke baştan alsaydım. Öteki de resmen odasından kovdu. Sistemleri ağır çalışıyodu 20 dk sıra bekledim, iki üç dk da randevuma geç kalmış oldum. Geç kalan hastaya bakamazmış prensipleri varmış. İyi de benim hatam değil dedim dinlemedi bile, uğraşamam çıkın odamdan dedi. Şikayette bulundum ama bişey çıkmadı tabi