Aylinkan Merhaba hanimlar ben cok olmadi buraya uye olali yeniyim yani bebeginizin kalp atisini kac haftasinda duydunuz?bende 6 haftada gostermedi cumartesi tekrar gel dedi cok korkuyorum bole olup sonradan duyan oldumu? Yardimci olursaniz cok sevinirim❤
Slakeles Aylinkan benimde 6 hastalıkken duyamadı 1 hafta sonra gel dedi ben 1bucuk hafta sonra gittim karnımdan yine duyamadı alttan muayne ettiğinde duyabildi
Aniakbulut Bende tam 7+1 de alttan muayene ile duyabildim kalp atisini 😍 meraklanmaya gerek yok 9.haftaya kadar duyulmazsa sikinti degilmis