Merhabalar.
Aşırı adım attırmayacak merdiven çıkarmayan bir bel ağrım var sağda sanki fıtık gibi. Noktasal bir ağrı. 3 gündür durum bu:(
Kilodan mı 16 aylık bebeğim var onu taşıdığımdan mı bilmiyorum ama çok zorlanıyorum.
Öğleden sonra doktora gideceğim ama ne emar çekebilecek ne düzgün ilaç verebilecek.
Doğum öncesi yaşayıpta kurtulan var mı bundan?