Plncnr-dnsn ben 🙋🏻♀️
Çatım iyi ama açıklığım yok 39+4 Haftada
doktorum suni verip başlatalım dedi. Burda araştırdığım kadarıyla suni sancının işe yaramama ihtimali varmış doktora sordum, evet suni içe yaramazsa sezaryen ile alırız dedi bende düşüneyim dedim. Bugün tekrar gittim 40+0 oldum alttan Muayene etti açılma yok sancı yok yatıralım suni verelim dedi, ben suni istemiyorum işe yaramazsa boşuna sancı çekmek istemiyorum dedim, sen bilirsin dedi doktorum o zaman sezaryen günü verelim dedi 40+3te sezaryene gireceğim inşallah 🙏🏻