Merhaba anneler. Erken doğum riskim var. An itibariyle 34+0 gördük şükür. 1 bol parmak açılmam var , rahim ağzı uzunluğum 20 mm , Nst de sancılarım çıkıyor. Bebeğim dönmüş durumda her an doğum başlayabilirmiş. Ben Sezeryan karşıtı filan değilim ne gerekiyorsa onun olmasını istiyorum. Eğer uygunsam gönlüm normalden yana. Özele gidiyorum. Doktor sürekli bebeği 35-36 gibi alırım sen zaten 37. haftayı göremezsin , açılman 3 olursa acil sezaryen olursun diyor. Bu şartlarda normal doğum yapma oranım %20’miş… Açılmam varsa bebek dönmüşse ben neden normal doğum yapamayayım ki ? Birde duruşu daha uygun değilmiş burnu takılırmış çıkamazmış . Bu cümle bana çok garip geldi burnu takılır ne demek zaten bebek şuan kanalda filan değil. Zaten 34. haftadayız doğum biraz daha dursun diye tonla ilaç kullanıyorum üzerimde sezaryen ol baskısı oluşturmaya çalışıyor. İlk gebeliğim hiçbir bilgim yok doktoruma güvenmek istiyorum ama bu fikirleri de kafamı çok karıştırıyor. Açılman ilerler sezaryen , bebek döner sezaryen diyip duruyor. Ne yapsam ne düşünsem çok kararsız kaldım 🙏🏻