Rina Ben Eylül’de hamile kaldım 17 değerle öğrendim sonra 13 e düştü 2 ekimde kanamam başladı bu gebeligimde geciktim baya zateb adetin düzensiz döngümun 47.gununde 37,5 ile öğrendim gebeliğimi bir gün sonra 193 çıktı hcg yarında muaneye gidicem işte inşallah ilerlemiştir gebeliğim