melikesahin61 Kızlar 40+3 hamileyim ama sancı felan yok meryem ana otunu sancım gelmeden suya koymamda bi sıkıntı olur mu ?
unemere melikesahin61 üstte kalsın 🤗 benimde 5 dk da bir sancım var ama şiddetlenmediği için doğum başlamıyor bende koysam mı koymasam mı diye düşünürken postunuzu gördüm. Kolay doğumlar diliyorum 🌸
31hulya31 melikesahin61 sancın olması lazım canım ve Meryem suresi falan okicaksin ona ve doğumdan sonra da sudan çıkaracaksın rahimin toparlanması icin bildiklerim bunlar
Kbrayankkk2 Hiç bisey baslatmaz doğumu bacılar suyunuz gelmeden açılma baslamaz bekleyin suyunuz patlasın evde 5 dakikada bi sanciisi olan arkadasim dikkat et sen bende oyle oldu 5 dk da bi agri ve su patlaması hopp sezeryan